Wednesday, October 3, 2007

اي حاجه في الترللي

واخيرا قررت اني اكتب بعد فنره كبيره من التردد ايه خلاني مكتبش معرفش
وايه برده اللي خلاني فجاه برده وحياتك ياللي بتقرا مش عارف بس احد الاسباب الهامه الي خلتني اكتب هو اني بسال نفسي
انا ليه مكتبش ملقيتش جواب لنفسي وبرده لو سالت نفسي انا ليه هاكتب مش هلاقي حاجه تقنعني بس هيه مجرد فضفضه
ابتدي منين مش عارف
اه ابتدي من الزامن الزمان دلوقتي مش عارف حاجه وعشرين رمضان وفاضل علي نهايه الشهر الفضيل كام يوم وبفتكر علي طول اغنيه تم البدر بدري والله لسه بدري بدري ياشهر الصيام.
المهم انه عدا عليا احداث كتير جدا الفتره اللي فاتت المفروض تتكتب بس مكنش ليا نفس اكتب
جه في بالي دلوقتي انا ايه اللي بقوله ده ده كلام كتير اوي
يلا بينا
بيني وبينك انا مش عارف اتكلم في ايه اتكلم في السياسه
مفيش اي جديد ولاقديم بقالنا كتير مش عارفين نعمل حاجه ايه المفروض يتقال
اتكلم عن الاسعار المولعه في رمضان برده هاقول ايه
اتكلم عن رمضان اللي اتحول من شهر الصوم لشهر التلفزيون
رمضان اللي كان ايامه ليها طعم تاني كان حتي الجو ليه ريحه تانيه تمشي في الشارع قبل الفطار تشم ريحه العجينه بتاعت الكنافه والقطايف تشوف شباب بيسلي صيامه وبيلعبو كوره ولا دورات البلاي ستيشن ولا ايه برده مش عارف احكي دلوقتي محدش حاس باي حاجه كل حاجه حلوه زمان كان اتحط عليها غمامه
اتكلم عن الاهلي المكتسح والزمالك اللي بقاله اربع سنين بيقلك قادم اتكلم عن التلفزيون والمسخره اللي بتحصل فيه والمسلسلاتن الي عمله زي الاساتك اتكلم عن ايه فانا زهقت من الكلام وبرده مش عارف اتكلم
حياه خنيقه بلاطعم ولاي حاجه قولي ممكن اعمل ايه

No comments: